EN/DE

 

Szanowni Goście,

 

dokładamy wszelkich starań, aby pobyt w naszym Apartamencie spełniał Państwa oczekiwania. Obecnie położyliśmy nacisk na zapewnienie Państwu większego bezpieczeństwa.

Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną przygotowaliśmy specjalne procedury, których celem jest zapewnienie najwyższego poziomu dbałości o higienę i zdrowie naszych Gości jak również obsługi Apartamentu.

Miło nam również poinformować, że Apartament Mirsk uzyskał certyfikat „OBIEKT BEZPIECZNY HIGIENICZNIE” od Polskiej Organizacji Turystycznej.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami i wytycznymi.

Działania, które podjęliśmy wg zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego

  • Dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych – mebli, klamek, armatury, innych urządzeń  wyposażenia.
  • Łazienka jest dokładnie zdezynfekowana. Możecie Państwo bezpiecznie korzystać z baterii łazienkowych, spłuczek i pozostałych sprzętów.
  • Pilot do telewizora został zdezynfekowany i zapakowany w jednorazową torebkę strunową.
  • Wprowadza się zakaz używania suszarki, dlatego też jest ona niedostępna obecnie w naszym Apartamencie.
  • Proces sprzątania odbywa się z zachowaniem wszelkich procedur bezpieczeństwa higienicznego a personel sprzątający  jest przeszkolony i wyposażony w bezpieczną odzież ochronną (maseczki, rękawiczki).
  • Pościel i ręczniki prane są w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu.
  • Klucze do Apartamentu są każdorazowo dezynfekowane i przekazywane w jednorazowej torebce strunowej.
  • Przyjęcie Gości odbywa się z zachowaniem odpowiedniego odstępu oraz w maseczce.
  • W Apartamencie odnajdą Państwo instrukcje dotyczące mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek oraz rękawiczek, dezynfekcji rąk płynem odkażającym.

W Apartamencie udostępniliśmy płyn do odkażania rąk.

Każdy Gość otrzyma również indywidualny Pakiet Higieniczny składający się z pary rękawiczek, maseczki na usta i nos klasy FFP2 spełniającej normę  EN 14683:2019 oraz saszetkę z żelem odkażającym.

 

W trosce o bezpieczeństwo każdego z Gości prosimy również o dostosowanie się do poniższych instrukcji:

  • Odkaź ręce żelem antybakteryjnym dostępnym w naszym Apartamencie lub umyj mydłem od razu po wejściu do pokoju
  • Nie dotykaj twarzy, nosa, ust
  • Unikaj zatłoczonych miejsc
  • Utrzymuj minimalny dystans od innych osób co najmniej 2 m
  • Bądź odpowiedzialny – powstrzymaj się przed podaniem ręki i innym kontaktem fizycznym

 

Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u osoby/klienta zakażenia koronawirusem.

W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, gość nie powinien zostać wpuszczona na teren obiektu.

Powinien zostać poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.

Jeśli gość mieszka w hotelu/ obiekcie/pensjonacie – czasowe odizolowanie go w dedykowanym pomieszczeniu, powiadomienie dyspozytora medycznego o podejrzeniu zakażenia i zgłoszenie incydentu do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).

Ustalenie listy pracowników oraz klientów (jeśli to możliwe) obecnych w tym samym czasie w części/częściach  obiektu, w których przebywał klient i  zalecenie stosowania się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/ oraz gis.gov.pl odnoszących się do osób, które miały kontakt z zakażonym.

Wstrzymanie przyjmowania gości, powiadomienie właściwej miejscowo powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej i stosowanie się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.