EN/DE
Szanowni Goście,
dokładamy wszelkich starań, aby pobyt w naszym Apartamencie spełniał Państwa oczekiwania. Obecnie położyliśmy nacisk na zapewnienie Państwu większego bezpieczeństwa.
Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną przygotowaliśmy specjalne procedury, których celem jest zapewnienie najwyższego poziomu dbałości o higienę i zdrowie naszych Gości jak również obsługi Apartamentu.
Miło nam również poinformować, że Apartament Mirsk uzyskał certyfikat „OBIEKT BEZPIECZNY HIGIENICZNIE” od Polskiej Organizacji Turystycznej.
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami i wytycznymi.
Działania, które podjęliśmy wg zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego
- Dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych – mebli, klamek, armatury, innych urządzeń wyposażenia.
- Łazienka jest dokładnie zdezynfekowana. Możecie Państwo bezpiecznie korzystać z baterii łazienkowych, spłuczek i pozostałych sprzętów.
- Pilot do telewizora został zdezynfekowany i zapakowany w jednorazową torebkę strunową.
- Wprowadza się zakaz używania suszarki, dlatego też jest ona niedostępna obecnie w naszym Apartamencie.
- Proces sprzątania odbywa się z zachowaniem wszelkich procedur bezpieczeństwa higienicznego a personel sprzątający jest przeszkolony i wyposażony w bezpieczną odzież ochronną (maseczki, rękawiczki).
- Pościel i ręczniki prane są w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu.
- Klucze do Apartamentu są każdorazowo dezynfekowane i przekazywane w jednorazowej torebce strunowej.
- Przyjęcie Gości odbywa się z zachowaniem odpowiedniego odstępu oraz w maseczce.
- W Apartamencie odnajdą Państwo instrukcje dotyczące mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek oraz rękawiczek, dezynfekcji rąk płynem odkażającym.
W Apartamencie udostępniliśmy płyn do odkażania rąk.
Każdy Gość otrzyma również indywidualny Pakiet Higieniczny składający się z pary rękawiczek, maseczki na usta i nos klasy FFP2 spełniającej normę EN 14683:2019 oraz saszetkę z żelem odkażającym.
W trosce o bezpieczeństwo każdego z Gości prosimy również o dostosowanie się do poniższych instrukcji:
- Odkaź ręce żelem antybakteryjnym dostępnym w naszym Apartamencie lub umyj mydłem od razu po wejściu do pokoju
- Nie dotykaj twarzy, nosa, ust
- Unikaj zatłoczonych miejsc
- Utrzymuj minimalny dystans od innych osób co najmniej 2 m
- Bądź odpowiedzialny – powstrzymaj się przed podaniem ręki i innym kontaktem fizycznym
Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u osoby/klienta zakażenia koronawirusem.
W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, gość nie powinien zostać wpuszczona na teren obiektu.
Powinien zostać poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
Jeśli gość mieszka w hotelu/ obiekcie/pensjonacie – czasowe odizolowanie go w dedykowanym pomieszczeniu, powiadomienie dyspozytora medycznego o podejrzeniu zakażenia i zgłoszenie incydentu do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
Ustalenie listy pracowników oraz klientów (jeśli to możliwe) obecnych w tym samym czasie w części/częściach obiektu, w których przebywał klient i zalecenie stosowania się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/ oraz gis.gov.pl odnoszących się do osób, które miały kontakt z zakażonym.
Wstrzymanie przyjmowania gości, powiadomienie właściwej miejscowo powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej i stosowanie się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.