Regulamin

  1. Apartament Mirsk będzie Państwu bardzo wdzięczny za współpracę  w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
  2. Apartament Mirsku wynajmowany jest na doby.
  3. Doba w Apartamencie Mirsk trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00.
  4. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
  5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany podczas podczas rezerwacji, gość Apartamentu Mirsk powinien zgłosić telefonicznie lub droga elektroniczną (dane kontaktowe podane w dalszej części informatora) najpóźniej do godziny 22:00 dnia poprzedzającego, w którym upływa termin najmu pokoju.
  6. Apartament Mirsk uwzględni życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  7. Apartament Mirsk świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich telefonicznie lub drogą elektroniczną (dane kontaktowe podane w dalszej części informatora), co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  8. Apartament Mirsk ma obowiązek zapewnić warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościach oraz profesjonalną i uprzejmą obsługę.
  9. Apartament Mirsk nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług .
  10. Gość powinien zawiadomić Gospodarza Apartament Mirsk o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu telefonicznie lub drogą elektroniczną (dane kontaktowe podane w dalszej części informatora).
  11. Apartament Mirsk nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  12. Gość Apartamentu Mirsk ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu Mirsku powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  13. Każdorazowo opuszczając Apartament Mirsk gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, wyłączyć wszelkie urządzenia elektryczne (żelazko, ekspres do kawy, kuchenkę, zmywarkę, suszarkę) oraz zakręcić wszystkie źródła wody przy zlewozmywaku kuchennym, umywalce łazienkowej oraz prysznicu. Uprasza się również na czas nieobecności w Apartamencie o wyłączenie wszelkich źródeł światła oraz zabezpieczenie okien.
  14. Gość Apartamentu Mirsy nie może przekazywać Apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  15. Osoby nie zameldowane w Apartamencie Mirsk mogą przebywać Apartamencie od godziny 7.00 do godziny 22.00.
  16. W Apartamencie Mirsku obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.
  17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju Apartament Mirsk, za wyjątkiem tych, które do działania gniazdka elektrycznego jak telefony, laptopy       i inne podobne urządzenia użytku codziennego.
  18. Apartament Mirsk może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Apartamentu Mirsk wyrządzając szkodę w mieniu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników Apartament Mirsku albo innych osób przebywających niedaleko Apartamentu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania Apartament Mirsku.
  19. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w Apartamencie Mirsk będą odesłane na adres wskazany przez gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Apartament Mirsk przechowa przedmioty przez 3 miesiące.

 

Bezpieczeństwo/COVID-10


 

Apartment Regulations

  1. We will be very grateful if you comply with following regulations introduced to guarantee peace and safety of all our Guests. The Mirsk Apartment is rented on a per night basis.
  2. The check-in time at the Mirsk Apartment starts at 2 p.m. and ends at 12 p.m. If you had not specified the duration of your stay while booking the room, you will be charged for a one night stay.
  3. If you wish to extend your stay, contact us via telephone or via electronic mail (contact details are given in the following section) no later than by 10 p.m. on the day preceding your departure.
  4. The Mirsk Apartment will take your wishes into account if possible.
  5. The Mirsk Apartment provides services according to its category and standard. If you are concerned about the quality of the services, please report it as soon as possible via telephone or via electronic mail (contact details are given  in the following section) so that we can respond promptly.
  6. The Mirsk Apartment is obliged to provide its Guests with complete and undisturbed rest, safety of stay, including confidentiality of information on Guests, as well as professional and polite service.
  7. The Mirsk Apartment is not liable for the loss or damage of the items brought by its Guests.
  8. Guests should notify the Host about the damage via telephone or via electronic mail as soon as the damage is observed (contact details are given in the following section).
  9. The Mirsk Apartment is not liable for damage or loss of a car or other vehicle belonging to a Guest.
  10. Guests are liable for any damage to equipment or technical devices at the Apartment by the fault of the Guests or persons visiting them.
  11. Each time you leave the Apartment, you should check whether you’ve locked the door, turned off all electrical appliances (iron, coffee maker, oven, dishwasher, dryer) and all water sources at the kitchen sink, the bathroom sink and the shower. Please remember to turn off all lights and close the windows before leaving the Apartment.
  12. Guests are not allowed to sublet their rooms to other persons, even if their prepaid stay hasn’t ended yet.
  13. Visitors who do not stay at our Apartment are allowed between 7 a.m. and 10 p.m.
  14. Please respect the night time, that is between 10 p.m. and 7 a.m.
  15. According to the fire safety instructions, it is forbidden to use electronic devices that do not constitute the original equipment of the Apartment, except for those that can be connected to electric outlets, such as phones, laptops or other similar everyday devices.
  16. The Mirsk Apartment may refuse to accept Guest who had grossly violated the Regulations of the Apartment during their previous stay, causing damage to property, guests, the Mirsk Apartment staff or other people near the Apartment, or who had been a nuisance to other guests of the Apartment or had interrupted running the Apartment.
  17. Personal items left by Guests at the Apartment will be sent at their expense to the address indicated by them. If no such instructions are given by the Guests, the Apartment will store the remaining items for a period of 3 months.

 

Safety/COVID-10


 

Hausordnung im Appartement Mirsk

  1. Wir wären Ihnen sehr dankbar, wenn Sie die folgende Ordnung beachten, die dazu dienen soll, unseren Gästen einen ruhigen und sicheren Aufenthalt zu gewährleisten. Das Appartement wird tageweise gemietet.
  2. Das Appartement steht dem Gast am Anreisetag ab 14.00 Uhr und am Abreisetag bis 12.00 Uhr zur Verfügung. Teilt der Gast beim Mieten keine Aufenthaltsdauer mit, geht man davon aus, dass das Zimmer für einen Tag gemietet wird.
  3. Der Wunsch nach einer Verlängerung der Aufenthaltsdauer sollte von dem Gast telefonisch oder per E-Mail am Tag vor dem ursprünglich vereinbarten Abreisetag bis 22.00 Uhr an der Rezeption mitgeteilt werden (die Kontaktdaten finden Sie in einem weiteren Teil der Broschüre).
  4. Je nach Möglichkeit berücksichtigt das Appartement die Wünsche auf Verlängerung der Aufenthaltsdauer.
  5. Das Appartement Mirsk erbringt die Dienstleistungen gemäß seiner Kategorie und seinem Standard. Bei Einwänden bezüglich der Dienstleistungsqualität bitten wir, diese so schnell wie möglich per Telefon oder E-Mail mitzuteilen, was uns eine unverzügliche Reaktion ermöglicht (die Kontaktdaten finden Sie in einem weiteren Teil der Broschüre).
  6. Das Appartement Mirsk ist dazu verpflichtet, seinen Gästen Bedingungen für eine volle und ungestörte Erholung zu schaffen, einen sicheren Aufenthalt sowie die Geheimhaltung der Informationen über den Gast und eine professionelle, freundliche Bedienung zu gewährleisten.
  7. Das Appartement Mirsk übernimmt keine Haftung für Verlust oder Beschädigung mitgebrachter Sachen.
  8. Kommt es zu einer Beschädigung, soll der Gastgeber unverzüglich per Telefon oder E-Mail von dem Gast darüber informiert werden.
  9. Für Diebstahl oder Beschädigung eines Autos bzw. eines anderen Fahrzeuges des Gastes haftet der Vermieter nicht.
  10. Der Gast ist verantwortlich für alle Schäden und Zerstörungen von Ausstattungsgegenständen und technischen Geräten im Appartement, die durch den Gast oder seine Besucher verursacht wurden.
  11. Beim Verlassen des Appartements soll der Gast immer darauf achten, ob die Tür geschlossen wurde. Der Gast soll auch alle elektrische Geräte (Bügeleisen, Kaffeemaschine, Herd, Spülmaschine, Haartrockner) ausschalten und alle Wasserhähne an der Spüle in der Küche, am Waschbecken im Bad und in der Dusche zudrehen. Wir bitten Sie auch, alle Lichtquellen auszuschalten und die Fenster zu sichern, wenn Sie im Appartement nicht da sind.
  12. Der Gast darf das Appartement an Dritte nicht übergeben, auch wenn der Zeitraum, für den er bezahlt hat, noch nicht abgelaufen ist.
  13. Besucher, die im Hotel nicht registriert worden sind, dürfen sich im Appartement von 7.00 bis 22.00 Uhr aufhalten.
  14. Ruhestunden sind von 22.00 bis 7.00 Uhr.
  15. Im Hinblick auf den Brandschutz dürfen keine Geräte verwendet werden, die zur Ausstattung des Objektes nicht gehören. Dies gilt nicht für Netzgeräte wie Handys, Laptops und andere Gebrauchsgegenstände.
  16. Das Appartement darf dem Gast den Aufenthalt verweigern, wenn er während seines letzten Aufenthaltes die Ordnung grob verletzt hat, indem er einen Schaden am Hotel- oder Gästevermögen bzw. eine Körperverletzung anderer Gäste, der Bedienung oder anderer Personen, die sich in der Nähe des Objektes befanden, verursacht hat oder einen ruhigen Aufenthalt von Gästen bzw. den Hotelbetrieb auf eine andere Weise gestört hat.
  17. Die im Appartement liegengebliebenen vergessenen Gebrauchsgegenstände werden zu Lasten des Empfängers an die von ihm mitgeteilte Anschrift versandt. Falls der Gast dies nicht fordert, werden sie für einen Zeitraum von 3 Monaten im Hotel aufbewahrt.

 

Sicherheit/COVID-10